Thursday, August 13, 2009

Qué agradable-Wow was that nice

Yo estaba recogiendo mis cosas para ir a levantar pesas en el gimnasio por primera vez desde golpeando mi codo (haga click aquí para mi lloriqueo posterior) ... y recibí una llamada telefónica de un número desconocido. Yo estaba un poco molesto como la búsqueda de mis auriculares y mi candado había exigido una cantidad significativa de la búsqueda ... y yo estaba dispuesto a ir.

So, I was gathering my stuff together to go lift weights at the gym for the first time since banging up my elbow (click here for subsequent whining)…and I got a phone call from an unknown number. I was a little annoyed as finding my headphones and padlock had required a significant amount of searching…and I was ready to go.

Era un hombre de nuestra asociación condominio. Él me recordó que me había olvidado de pagar mis deudas. Yo era aún más molesto al escuchar esto... porque me recuerdo claramente escribir el cheque y anotándolo en mi Quicken. Él me dijo muy pacientemente que no lo había recibido... y él no quisiera cargarme nuestra cuota loco alta. Entonces, le dije que lo comprobaré. Me voy a casa y claro…yo tenía toda la razón, he escrito el cheque. Fue todavía en mi chequera.

It was a guy from our condo association, reminding me I had forgotten to pay my dues. I was even more annoyed upon hearing this…because I distinctly remembered writing that check and logging it in my Quicken. He very patiently told me he hadn’t received it…and didn’t want to have to charge me our crazy high late fee. So, I told him I’d look into it. I run into the house and yep…I was absolutely right, I did write the check. It was right there in my checkbook.

Gracias a hombre de HOA!

Thank you HOA guy!

No comments:

Post a Comment